vilken kurs...

Gokväll!


Jag behöver skriva av mig, jag är nämligen lite nervös. Imorgon ska jag ha min första lektion i webbdesign. WEBBDESIGN? Say what? Varför? Haha, aja, studievägledaren trodde av någon anledning att det skulle passa mig. Får se hur det går iallafall. Kollade klasslistan på kursen och det visar sig att en jag jobbat med innan ska läsa i samma klass, så hoppas han dyker upp så det finns något kännt ansikte där :p
Förutom en annan viss person, hoppas hon ångrat sig om kursen och inte kommer så man slipper se henne varje vecka. Menmen.

Så imorgon står det skola på schemat iallafall, sen ska jag träffa Line-älskling. Äntligen. Det går för långt mellan gångerna men det blir så ibland.
Det är tur jag har dig hjärtat!

Hoppas mina gardiner kommer imorgon också, problemet är att jag glömt hur de ser ut...Haha. Hoppas dom är fina iallafall!


Till sist, Madde! Så ska jag ta & lägga upp magbilder imorgon, är ju trots allt i vecka 27 nu så man ser ju inte ut som man en gång gjort.


För att det inte ska vara för tråkigt letar jag nu upp en gammal bild så länge!


Kommentarer
Postat av: Madde

tack ;) hehe

2011-01-19 @ 16:39:15
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0