snart skoldags!

Det blev sent igår så jag orkade inte ta några magbilder madde, förlåt! haha. Vi tar det idag istället.

Har varit ute på promenad med Casper idag & nu har vi ätit lunch. Ska snart ta bussen till skolan för Svenska B. Kan bli en jobbig lektion.
Efter skolan ska jag raka vägen hem & bums i säng! För fy vad trött jag är.
Sover inte så bra tillsammans med C i sängen eftersom han vrider och vänder på sig hela tiden..

Nu är det någon som slår volter i min mage känner jag, häftigt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jaaa.. Ja får väl vänta här så snällt.. Magbilder INNAN bäbben kommer iallafall så¨blir ja gla :)

2011-01-20 @ 20:22:31
URL: http://madeklene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0