ge mig lite sommar...

Idag la jag mig i sängen vid halv åtta. Och tänkte helt seriöst sova då, men det gick såklart inte.
Gick upp o kollade en film med macke & nu har jag lagt mig i sängen för ett nytt försök.
Det hade nog gått lättare om jag sluppit ligga här själv, men det går ju absolut inte. I detta huset duger man bara till sexuella tjänster & att bli kallad "kaggen" eller "fetknopp" som följs av meningen ...kan du ta Casper så jag kan spela en match? (fifa på xbox) bara en match, det tar fem minuter, MAX tio (och det tar alltid minst en timme)"

Tänk om man kunde få lite omtanke någong gång majken. Grr.

Nu borde snart filmen vara nerladdad så jag får väll kolla den o hoppas jag somnar under tiden.



Kommentarer
Postat av: madde

haha verkar som de flesta karlar e så!!:/ du får hotas lite;) sexstrejka!!!:P

2011-01-09 @ 09:47:10
URL: http://metrobloggen.se/madeleines
Postat av: Ida

Jisses ja, alla killar är nog sådana innerst inne tror jag haha. Både sex & spelgalna grr.. :-(

2011-01-09 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0