tisdag 26 oktober

God morgon!
Mår som en röv idag men det går nog över när vi fått i oss nått ätbart.
Ångrar just nu att jag åt upp alla jordgubbar igår. Det hade varit gott till frukost..

Nu ska jag plocka undan o sätta igång tv:n. Sen ta upp Casper o göra en varsen macka så vi kan mysa lite.
Kanske varm choklad med..

Casper fick lite nya kläder igår. ska se om han  vill vara med på foto, isåfall får ni se!


Annars står IKEA på shemat. Med My & Novalie. Synd bara att man har så liten bil, skulle behöva köpa lite hyllor.. Men det får bli lite småsaker idag istället. Behöver verkligen ljus & ljushållare nu när det är höst!
Jag har redan köpt tändstickor så jag kan tända ljusen iaf :D Haha.


Nej, see ya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0