tisdag 12 oktober

Igår blev det den där readhead filmen som sagt. Eller, jag hade för mig att hon var rödhårig men det var hon visst inte. Filmen var okej iaf, är väldigt väldigt känslig just nu så grät ju en hel del gånger.. Som vanligt, haha.
Jag tog upp C från sin säng o la han i min innan jag skulle kolla på filmen. Så jag hade min lilla älskling snarkande brevid mig innan Marcus kom hem.
Sen sov vi tillsammans alla tre, tripp trapp trull, i vår säng. Jätte mysigt! Fast Casper gillade nog inte det lika mycket som jag.. Haha.

Nu har Marcus kört iväg för träning & Casper sover.
Såhär är min kvällplanerad:

(ohh har vi redan hunnit kränga!)






Och det är bara en sak som fattas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0