söndag 31 oktober

God mrogon!

Har haft en underbar helg med alla fina vänner!
Nu har jag bokat om o betalt vår jul-weekend. Väntar på att C ska vakna & Pauline ska komma hit.

Idag kommer mamma hem, vilket betyder att man får flytta hem till vinslöv igen.. buhu..
Men det kan väl bli skönt.
Är ledig från skolan hela veckan, men har en jävla massa att plugga på.. Så jag får sitta med huvet i böckerna hela veckan, har ju några prov snart.
Får inte glömma att ringa vaktmästaren också, och tjata så han kommer o målar sovrummet!
Hoppas Line kommer snart, jag börjar bli hungrig!
Får också hoppas att Marcus kanske vill färga mitt hår idag. Om jag nu ska färga det mörkt.. Bestämm dig IDA!


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0