onsdag 13 oktober

God morgon! Eller God middag!

Idag ringde my o väckte mig klockan nio.. Och ville handla.. Kaos..
Men det var bara att upp o hoppa. Gick ett par ärenden till My o sen till affären, med barnen såklart.

Påväg hem stötte jag till min stora förvåning på min lillebror?! I Vinslöv.. Han hade visst praktik här någonstans. Så han följde med in o pratade lite med Casper. När han gått försökte jag laga middag och samtidigt roa Casper, det gick inte alls bra.
Men vi kom till matbordet med en varsen tallrik iallafall. Dock somnade Casper efter fyra skedar mat.. Haha.
Så nu ligger han o vilar middag och jag tänkte plugga lite.


Lyssnar också ihjäl mig på låten "Gubben i lådan"

Jag måste skriva en lapp med på saker som hänt här i Hässlan/VV så jag vet vad jag har att berätta för tjejerna när de kommer hem. Inte för att jag tror det kan slå allt de har att berätta men ändå...


Och  för er finns det mycket jag vill berätta, men inte än, ni får vänta lite. Nu ska jag kolla över etiken.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid igen?

2010-10-13 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0