igen...

Då lyckades man vakna tidigt idag med.. Ca 06.00
Förstår icke.. Jag som försökte vara uppe länge igår.. Kämpade till halv tolv.
Gick upp o gjorde té iallafall. Men då säger Casper att han också vill upp nu, skulle inte tro det. Välling i sängen! Och han däcka igen..


Idag ska jag till Hässlan iallafall.. Tror jag åker med när macke ska till skolan.
Har mycket att göra.. Köpa mössa o vantar (viktigt!), träffa Johanna & gabriel, träffa Sanne, träffa pauline, träffa Sara & Anna, köpa välling o våtservetter, tvinga mamma att färga mitt hår, plugga, sova hos mamma.
Det är tur mamma är snäll o låter mig o C sova hos henne, ska på mammagrupp imorgon och annars hade vi fått ta en alldeles för tidig buss..
Så nu måste jag packa våra väskor om jag ska hinna få med alla saker som behövs..

Funderar på om man ska gå till öppna förskolan idag också, det är alltid mysigt! Och gott med frukost ;) Måste ändå dit för att ändra en tid jag fått..


Nej nu måste jag sätta fart!

Förresten så regnar det som fan i Vinslöv idag.. Hoppas vädret blir bättre sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0