fredag 15 oktober

Gokväll.
Vilken dag.. Jobbat hela dagen o sen lekt med en sjuk Casper..
Nu har han somnat och jag sitter framför Idol, som är riktigt jävla dåligt i år. Inte en enda som är vettig i huvet. Och vad sysslar den där weise med? Haha, nej skrattar bara åt dom allihop.
Fast nu sjunger Linnea the knife, och hon gör ju faktiskt det bra. Så en liten del av det jag nyss skrev ångrar jag. (Orkar inte sudda och skriva om allt klagande)

Det går inget alls bra på tv idag va?
Får gå o lägga mig i sängen o försöka sova. Men först duschen.
Sen kommer väl Marcus hem snart kan man hoppas.



Puss på mina fina.



Och tjejer, jag saknar er jätte mycket! Blir galen här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0