20:56

Måndag..
Varit ledig från praktiken idag, men imorgon är man på det igen! Skönt att det bara är dagtider denna veckan iallafall..
Har varit i Hässleholm hela dagen. Hos mamma & en sväng hos Johanna och Gabriel!
Ska tjata på mamma så jag kan passa deras lägenhet i helgen. Så man kommer från Vinslöv lite.. Hoppas hon går med på det, jag har ju trots allt redan skrivit en lapp till henne på allt hon ska köpa tills jag kommer vara där i helgen.. Chips, dippa, läsk, speciellt bröd, pålägg osv.. Haha ;)

Saknar mina tjejer jätte mycket redan.. Har ju inte fått sms från annas nya nummer (nej Anna, jag har inte orkat spara det än! haha) där det står nått helknasigt på jätte länge känns det som!


Nu sitter jag med en glass o väntar på att filmen ska bli nerladdad.. Om det vill funka, när jag ladda ner något sist tror jag bestämmt att jag fick virus..
Så när dte är färdigt OCH FUNKAR, ska jag lägga mig i sängen o kolla på "the last song" eller vad den heter, min syster tipsade om den o det har många andra gjort innan också! Så vi ger det ett försök..

Börjar 7 imrogon så hoppas på att kunna somna tidigt..

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Olavida

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-09-20 @ 08:26:26
URL: http://olavida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0