Vet ni vad jag har gjort idag?

Imorse var det kaos här hemma.
Efter många timmar kom vi till slut fram till mammagruppen på familjenshus!
När det slutade halv tolv spontanringde jag Paloma "Tjaa, ska vi ut & jogga?"
Så vips var vi påväg till hässleholmsgården! Haha!
Träffade Johanna på vägen dit och lyckades övertala henne om att följa med! Moahah!
När vi väl kom fram till hässleholmsgården visste vi varken var man hittade till slingan eller vilken av slingorna eller ens hur man skulle hitta där i skogen.
Vilken tur att Johanna följde med!

Vi började med att gå snabbt, sen skiftade vi med att jogga och gå, lite beroende på hur vi andades och hur väglaget såg ut, haha!

Det var faktiskt ganska skönt när man väl var klar, jag ska lätt ta en runda imorgon med!

Nu ska jag nog fixa lite till middagen, det får bli pasta & färs eller lasange. Är egentligen jätte sugen på fisk med potatismos, men vet inte om jag orkar gå & handla.


Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0