uppupp

Gokväll mina vänner!

Ändrade lite saker igår, sexparty den 15, kom om ni vill! Det blir en girls-night-drunk. Haha.

Har haft en mycket bra dag.
Tvättat som fan.
Sen kom Sanne, Anna och Sara en sväng. Sen hämtade mamma mig och vi gick till Kvantum för att handla lite fika till mig & Pauline (ska nog jävlaride ta mig lite kladdkaka nu, hehe)
Sen gick jag hem och Pauline kom till mig. Det blev fika & en jävla massa skvaller, som vanligt, pratade en massa minnen också, man saknar faktiskt tiden lite då det var hon, jag, E och J. Menmen.

Nu har Anna och Sara varit här. Vi drack vin och åt chips med dippa. Men det läste ni ju innan i Annas gästinlägg. haha.


Nu väntar jag på att Marcus ska komma hem så vi kan mysa. Jag har blivit jätte fökyld och tycker att han ska ta hand om mig...
Imorgon kanske jag ska till Emma & Teo med Malin & Millie och Johanna & Gabriel.

Det såg lovande ut med lägenheten fattade jag det som. Den ligger nere på fredentorp. Skönt att slippa centrum.

Ögonen börjar klia nu, bäst att tvätta av sig och sova.

Men först mysemysemysa med Marcus :)


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: madde

hehe o ja som tänkt ha sexparty den 29:P

2010-05-06 @ 07:54:38
URL: http://metrobloggen.se/madeleines
Postat av: i

haha äh, vafan, skit i de :P haha

2010-05-06 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0