överseriösa och överdrivna tankar

Såg nyss en ny fin bild på en kompis till mig. Från i onsdags när hon gifte sig. De gjorde inget stort om det hela.
Förresten vet jag inte om de vill att jag skriver om detta, men jag nämner inga namn då är det nog okej.
De är iallfall i 25års åldern och jag tycker det är helt okej att man gifter sig då, det är de många som gör.
De väntar barn i september och verkar vara onormalt kära & lyckliga. Haha. Jag vill också ha bebismage och gifta mig.
Skämt o sido. Jag vill faktiskt också gifta mig. Fast jag vet att jag är för ung och att ni säger att jag kommer ångra mig. Jag menar inte att jag ska göra det, men jag hade fått detta tillbaka "Du kan inte gifta dig, är du dum i huvet?"
Men skit samma.
Man behöver ju inte ha världens middagsbjudning.
En jävla massa sprit så blir alla nöjda?
Jag behöver inte gifta mig heller, aldrig, jag vet ju att jag älskar Marcus och vill leva med honom. Det vet han med, så det är väl onödigt egentligen.
Jag vill nog bara göra allt sånt nu när jag är ung och ser bra ut. HAHA.
Det enda jag vill är ju att prova en brudklänning och ha världens bästa vänner brevid mig.

Skit samma.
Kom igen macke, bara gör det. Skit i livet.



Kommentarer
Postat av: Vetleamna

Thanks for the information

2011-01-28 @ 20:27:44
URL: http://vetleamna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0