morronmix & planering

God morgon!

Igår spenderades i stort sett hela dagen med My & Novalie. Helt underbar dag! Tackar så hjärtligt min vän!

Jag har nyss gett Casper frukost. Borde slänga i mig nått själv, får göra det sen.
Har en hel planering på G & en fullspäckad dag.
Måste bara komma ihåg allt med.

  1. Laga middag till Casper, laaassaannge.
  2. Duscha, göra vid mig.
  3. Bada och klä på Casper.
  4. Samla ihop alla mina papper och saker.
  5. Gå till förskolan & hitta ny dagislapp. Det har blivit lite ändringar. Igen.
  6. Skicka in dagispapper & lite andra papper.
  7. Köpa present till Vilmer. Vad ger man till nån som fyller 2? Pussel?
  8. Ringa hyresvärdar så telefonen glöder.
  9. Träffa My & Novalie för att gå till öppna förskolan.
  10. Jag, Casper, My & Novalie ska kolla på korpen-match när våra män spelar.
  11. Bio med Elin, Paloma & Sara
  12. Sura för att alla faktiskt har roligt på siesta när jag hoppas det ska suga röv.


Ja, det blev en del. Jag får nog sätta igång nu.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0