måndag

Just nu ringde klockan i köket. Min spagetti är nog klar, men jag känner ingen större lust att äta. Har ingenting att ha till hemma som duger. Inte ens ketchup.
Casper tar just nu sin förmiddags-nap. Slår vad om att han vaknar precis när jag satt mig ner för att äta. Så är det alltid.
Har sökt lite jobb nu faktiskt, fanns inte så många och jag var nog sent på det. Men sånt får man ta.

Idag är det dåligt väder, så jag stannar inne.
Skulle egentligen behöva handla så jag kan göra mat till Casper och köpa blöjor.
Ska nog bjuda hit Paloma och Danilo, så kan vi baka och barnen leka.
Haha, allt för kakor. Men har inget margarin hemma, hoppas hon har det. Haha.

Måste ringa norens om lägenheten med, kan hoppas på att de har fått in en trea eller fyra på första våningen, det hade varit det bästa!


Nej nu får jag väl äta den torra spagettin.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0