kladdkaka

Gokväll.

Ikväll har Sara, Anna & Elin varit hos mig.Jätte mysigt som alltid. Åt kladdkaka, snackade skit, skvaller och en massa skratt!
Min data cp:ar och jag måste trycka döhårt på mellanslagstagenten. Jobbigt!

Nu har tjejerna åkt hem iallafall.
Så jag tänkte mysa med mannen. Men icke.. Han var totaldeckad och ville inte komma upp ur sängen.. Så jag skulle se Bella & Tyra show istället, men det funkade inte heller. Är sjukt nyfiken på hur det gått med Kissie där idag!

Nej du Marcus jag undrar "vem fan är du?" Tror att jag ska vara uppe själv och ha tråkigt? HA! Nehe du. Nu ska du upp din jävel, om jag så ska dra upp dig!



Gonatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0