helsingborg & grillning

Igår fick både jag & my för oss att vi ville göra nått skoj. Så vi stack till Helsingborg för att gå på tropikariet. Själv tyckte jag det var jätte läskigt eftersom jag är rädd för alla djur utom kattungar typ.
När vi varit där en stund var det plötsligt slut, trodde det skulle vara större. Men det var trevligt!
Efteråt ville vi göra nått mer skoj, så vi skulle hitta turistbyrån. Vi körde runt i stan hur många varv som helst utan lycka. Frågade tre olika personer och fick tre olika svar. Tillslut visar det sig vara ett JÄTTE stort vitt hus som vi kört förbi typ tjugo gånger..
Det slutade med att vi körde till MAXI där vi handlade så vi kunde grilla hemma hos My & Alexander.
Det var iallafall en mycket trevlig söndag! Det får vi göra om.

Nu ska jag borsta tänderna och köra hem till Sara för att hämta henne så ska vi ut & jogga.



Vi hörs sen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0