gonatt

Helgen har gått väldigt snabbt & varit hur bra som helst!
I fredags tog jag det lugnt här hemma.
Och i lördags var det först kalas för Vilmer som blev 2 år, och efter det hämtade jag upp My så vi körde hem till mig (gick döjävlasakta eftersom alla fittraggare skulle stanna mitt i vägen för att prata? IDIOTER. blev smått irriterad.) hemma hos mig korkade vi upp vinet och Cicci, Dennis och nån till gjorde oss sällskap. Gick på fest vid fredentorp, där trivdes vi inte direkt  haha så vi gick till en annan fest i samma trappa, sen till slut gick vi in till Johanna. Kvällen slutade på Qbar som vanligt. Finns ju inte mycket annat här...

Tack för en jätte bra kväll tjejer!

Idag har vi bara varit hemma, jag har legat mer eller mindre död i soffan.
Frida kom hit en sväng så vi bakade och fikade med mamma för att fira morsdag.
Jag fick en jätte fin byxdress av Casper idag.hehe.


Nu måste jag leta upp marcus, han är spårlöst försvunnen i lägenheten och min fot sover..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0