Fruktansvärt trött

Marcus skulle börja jobba klockan sju, så klockan sex ringer klockan. Jag tyckte att jag var snabb på att stänga av alarmet, men så var inte fallet.
Casper vaknade såklart och vi skulle upp, allihopa, Ingen ska lämnas kvar.
Vi åt frukost och jag försökte mysa, men det ville han såklart inte..
Nu har han iallafall somnat och här sitter jag och kan inte. Orättvist Casper Olsson!

Min plan för dagen var att vi skulle promenera bort till sjukhuset för att köpa allergitabletter till mig på apoteket, men de hade visst inte öppet på helgerna där ens.. Faaaan
Så nu sitter jag här helt... allergisk eller nått..

Aja, vad ska man göra idag istället?
Kanske lägga ut soffan på blocket? Eller kanske försöka mysa med Casper. För ut kan man ju inte gå, det är som att ta självmord. Helvetes pollenallergi. värsta jag vet.

Det är BingoLotto ikväll, men tillåter ekonomin det? Nja, vettifan det.


Nu ska jag slå på nån tv1000 kanal och hoppas på en vettig film.



Hörs sen!

hittade en gammal rolig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0