fredag igen

Idag är det fredag.
Veckan har faktiskt gått snabbt tycker jag.
Som i vanlig ordning är det mammagruppen idag.
Och jag är fruktansvärt trött, som vanligt.
Tur jag gjorde vid allt igår så allt som är att göra nu är klä på Casper.
Rätt tråkigt väder idag faktiskt. Ser kallt ut. Får kanske sätta i åkpåsen till lilleman.

Alla mina friends sa ut och parta ikväll, jag får väl sätta igång en film och vänta på att mannen ska komma hem som vanligt. Haha. NOLIFE:

Sitter här med min morgonkopp med té. Dagen måste börja så. Annars kan man lika gärna stanna i sängen.
Nej nu ska jag försöka få på mig några smycken.

Hoppas på bättre väder sen va?
vill inte gå ut




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0