BOB- min favvo!

Hejsan!

Min dag började med att väcka ABWWB. Tvingade henne hit och jag bakade småfranska. Självklart blev det jätte gott, som allt annat jag bakar. Haha.

Har varit på kvantum en snabbis för att handla saft. Höll på att dö där ett tag, utan saft, värsta som finns..

Nu sover Casper och jag ska plocka undan disken.
Ikväll kommer tjejerna på fika. Så Anna ska komma och hjälpa mig att baka.
Får se vad för gott vi bjuder på idag ;)


Har också bestämmt mig för att göra en scrapbook, eller hur det stavas, med massa gott. Fina recept och fina bilder. Kan nog bli roligt.

Aja, vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Då kan jag få en sådan bok av dig, för allt du gör låter så fruktansvärt gott :D

2010-05-13 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0