bad!

Nu har jag badat Casper!
Han var torr på armarna så han fick lite massage med babyolja!
Kul att så fort jag ser minsta lilla utslag eller något liknande på Casper så börjar det klia över hela mig & tror plötsligt att jag har vattenkoppor. Jag har aldrig haft det, då är det okej att noja eftersom alla säger hur farligt det är att få det när man är vuxen. Eller, mamma säger att vad hon vet har jag aldrig haft det, och fråga pappa är bara onödigt haha. Får ta det säkra före det osäkra.

Casper fick i sig lite tvål när han badade, för han bet på en leksam. Men det kan nog inte vara så farligt. Hoppas jag.

Nu inväntar jag Anna som för tillfället simmar tror jag. Haha, what a looser. HAHA hon kommer döda mig.


Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: madde

naw vilken fin bild:)

2010-05-13 @ 20:41:56
URL: http://metrobloggen.se/madeleines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0