vår

Nu är jag här i soffan igen.
Lika bra det.
Vi har haft fullt upp ända sen vi vaknade i morse.
Träningen gick ganska bra, haha!
Nej men vi tog en "powerwalk" runt slingan och sen försökte vi komma på några egna övningar, det gick sådär, haha.  Men är ganska stolt över oss att vi faktiskt tog oss tiden till detta (vi tränade ju så otroligt länge)
Jag ska nog ta en promenad imorgon också, måste bara få ork.
Har mycket att göra imorgon!

Det är synd om Sanne tror hon, hör hennes citat:
"Ida, jag har varit vaken i nio timmar nu, det är mer än en hel arbetsdag. Jag klarar inte mer nu!"
Och nu ligger hon och vilar i soffan. Haha!

Vi tog en snabbis i stan nyss.
Jag skulle fixa lite och hämta ut fotona på Capser vi tog förra veckan, men de hade visst stängt tidigt.
Det har varit ett otroligt fint väder idag, eller hur?
Riktig vårvärme & solen sken!
Sken lite för mycke, tyckte Casper och tog på sig solbrillorna.


Nej nu ska jag chilla lite, tror Casper somnar tidigt ikväll, har har ju inte tagit sin annars dagliga eftermiddagsnap.

Puuss

Kommentarer
Postat av: Matilda

aw så söt :)

2010-04-02 @ 13:44:21
URL: http://isamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0