tisdag

Nu har jag kommit hem från mamamgruppen.
Har ätit lite snabbmakaroner med, lever i stort sett på det nu.
Inte så bra för kroppen kanske, men vad gör det?

Solen skiner idag, men inte jag.
Casper ligger o sover medans jag ligger här i soffan. På min favoritplats.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Har frågat Sanne om hon vill komma en runda, får se om hon gör det kanske.

Nu har jag varit konstant sugen på chips jätte länge. Har nog inte ätit det på över en vecka, sjukt för att vara jag. Börjar tänka på vad man ska ha på sig i helgen. Det är fullt upp denna veckan!
Fotografera Casper imrogon, ungföräldergruppen på torsdag, mammagruppen på fredag, Therese 20års fest på lördag och på söndag ska jag bara precis sova! Och ha möte med girlsen såklart, får inte glömma det!
Nästa helg är det också fullt upp, ska bli sjukt skoj!
Skönt att ha lite att göra och samtidigt få en paus från vardagslivet.

Frida kommer bli jätte arg när hon ser att jag glömt ge henne lypsylet och nagelacket. Aj aj aj, jag är så död!

Nej men klädesproblemet är jobbigt. Har ju en ny kort topp jag skulel kunna ha, men  har inget vettigt att ha till. Ska gå en runda på stan imrogon och se om jag hittar några höga jeansshorts kanske.



Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0