sov alldeles för länge idag

Idag är det tisdag.
Det betyder som vanligt att vi spenderar förmiddagen på familjenshus, mariagruppen.
Om jag ksa gå dit (vilket jag planerat) måste jag gå om en kvart,
och jag ligger fortfarande i sängen och har inte ens klätt på mig än.
Nej får nog bli att vi tar bilen idag, gud va lat jag blivit sen jag tog körkort, detta är illa.

När jag varit på familjenshus ska jag iallafall hem för att duscha och göra vid mig,
sen ska jag antagligen luncha med sanne.
Jag har funderat på om jag ska färga mitt hår ljusare igen.
Ljusbrunt, inte orange som innan?!
Men jag har inte bestämmt mig än,
saken är den,
att om jag frågar Érika kommer on säga att jag ska färga det rött,
det gör hon alltid. Hon är besatt av att göra mitt hår rött, haha!
Nej men vi får se,
jag skulle vilja ha det ljusare brunt med lite slingor,
nu såhär när solen börjat komma fram.

Det kommer kanske ske vissa förändringar under dagen och de kommande dagarna,
som kommer tära hårt på mig, men det får jag ta, allt kommer bli perfekt.
Fast detta håller jag för mig själv.


Nej nu får jag skynda mig!
Har tio minutas på mig.

Later

Kommentarer
Postat av: Maximiliankjersti

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-02-28 @ 14:15:46
URL: http://maximiliankjersti.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0