sanne = mat

Ohnej förlåt för den dåliga uppdateringen alla mina säkert två läsare!
Skämt o sido.
Sanne har bott hos mig ett par dagar.
Vi har ätit mycket & spelat en hel del yatzy, sånt vi sysslar med när vi träffas.

Den ena kvällen åt vi först fisk, nudlar, stekt paprika och tomatsås till kvällsmat.
Efter det blev det ... dududuududuudududduduududuu (tänk er en trumvirvel)


OSTBRICKA!

mumsigt & mysigt.

Andra dagen tillagade vi enchiladas
och åt det med ruccolasallad(ellervad det heter & stavas),
tacochips & cremfraise



Och efter det åt vi kladdkaka med grädde till, och grädden var ingen vanlig grädde, vi hade rört ner riven choklad i den, det ni, men det tog jag ingen bild på.
Nej , vi har inte ätit upp hela kladdkakan, vi glömde bara ta kort.


Ikväll ska jag kolla på film.
Har köpt två nya tröjor och ett par nya sandaler idag,
ni får se de sen.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0