sådärja

Gokväll mina kära.
Min dag har jag (som vanligt) spenderat med Sanne.
Var hemma hos mamma också men glömde vissa saker som skulle fixas.
Så det får bli en vända upp dit imorgon också!
Imorgon är det party party!
Om min barnvakt kan svara mig och säga när hon kommer imorgon!

Sanne har nyss åkt och Anna är hos mig nu.
Vi sitter med en varsen data i knät och pratar knappt med varandra, haha!
Det är vänskap det va? Vem behöver ord? Haha.


Huuur ska jag kunna sova själv hela satans natten?



Aja, jag har iallafall fått till en bild på håret, ganska nöjd endå.
Fast som sagt, det ser kortare ut än det är.
Och jag är flottig så vi gömmer ansiktet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0