planering

Ikväll har jag klickat hem en del kläder från hm, en kofta från ellos & ett par converse skor.
Jag kommer bli så snygg i vår.
Det var lite mycket Kissie-style Anna?
Nej men jag gjorde nog några bra fynd idag.

Köpte ju lite innan idag med.
Detta får stilla denna veckas inköp.

Imorgon kommer min kära syster hem till Hässle,
så det ska firas, ut & röja lite.

Min fredagsplanering får bli följande
  • mammagruppen till halv tolv
  • hem och luncha med min lillkille
  • städa
  • duscha
  • göra vid sig
  • äta middag med tjejerna ca 18.00
  • frida kommer vid 20.00
  • sen blir det förfest
  • och efter det utgång
Jodå, vi får väl se hur den planeringen går.
Jag har ju som sagt också bokat tid för klipp & färg.
Men vet fortfarande inte alls hur jag ska ha det.


Nej nu ska jag sova.
Som min ascoola lillasyster skriver i sin blogg
"byyee fuckerrrsss"

Kommentarer
Postat av: annabanana

So ida style ;)

2010-03-12 @ 10:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0