örnar i småbyar!

Näääär ska jag få min marklägenhet?
Varför blir det aldrig några lediga?
Aja, får vänta och vänta..

Idag har jag ätit en macke till frukost och spagetti med köttfärssås när jag kom hem.
Sen har det räckt för dagen.
För det är som vanligt stökigt i köket för att jag hatar att diska. Får väl gå och göra det snart, jag som skulle laga potatisgratäng ikväll.

Idag har jag varit på äventyr med Anna. Jag kan inte skriva vad vi gjorde här, men vi såg iallafall en ÖRN.
Det var coolt tyckte vi för ingen av oss hade gjort det innan! Och den var JÄTTE STOR!

Nu ska Casper få pjamas och välling.
Jag skriver nått lite vettigare sen.


Puss sålänge!


(såhär ser en örn ut)


Kommentarer
Postat av: Sanne

HAHA, menar du på allvar att du aldrig sett en örn innan? Lilla kvinna, du får umgås mer med mig så ska jag visa dig fler! ;)

2010-03-24 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0