nej!

Igår var det party, en jävla massa party, och jag totaldäckade är jag kom hem.
Jag berättar mer imrogon för jag prkar inte skriva så mycket nu.

Jag ska snart köpa mig en pizza.
Kanske chips med dippa också.
För imorgon ska jag på riktigt sluta med all skräpmat & onyttigheter!
Jag måste verkligen verkligen verkligen börja promenera en runda varje dag, inget långt och inte så snabbt, men en liten bit i min egen takt varje dag.
För jag måste bli smal och fin igen.
Det är ett måste, annars kommer jag bara bli mer och mer deprimerad!

Så ikväll säger jag hejdå till fet mat.
Hejdå till mina älskade naturchips med dipp.

Detta är sorgligt.
Men, man får göra vad som behövs.
Det värsta blir nog donkenbesöken.. Hmm..

Nej nu ska här frossas.


Kommentarer
Postat av: M

Jobbigt bara att våran sista pizza var så äcklig! =/

2010-03-22 @ 07:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0