morgon

God (tidig) morgon!

Casper lyckades vakna precis innan Marcus skulle gå imorse, det vill säga tjugo över sex!
DOH! Skulle jag säga. Så det var bara upp och hoppa.
Så här sitter jag och börjar dagen med att ge Capser en flaska välling och mig själv en sub med en kopp té.
Och vi sitter självklart (som varje morgon) och kollar musses klubbhus.
Det ser ut som världens bombnedslag här hemma. Men jag orkar fortfarande inte städa.
Ska äta upp frukosten och sen ta en dusch.
Tur Marcus lämnade bilen hemma till mig, för fytusan vad det ser ut att vara kallt idag!

Nej nu blir det duschen. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Det har ju varit sol hela dagen :D

2010-03-30 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0