måndag

Casper väckte mig halv åtta idag.
Vi mös lite sen åt vi frukost.
Casper fick gröt & bebismacka,
jag fick ingenting,
men jag ska snart ta en apelsin. Jag ska det!

Nu ska jag sminka mig o sätta upp håret, sen ska Cappy också få lite kläder o sånt,
sen blir det till att packa väskan och vänta på Sanne.
När sanne komemr ska vi packa in oss i bilen och köra till kristianstad!
Där ska det fixas och trixas, sen blir det att köra hemåt för vi ska hälsa på farmor & farfar i bjärnum.
Ska fjäska lite så jag kanske kan få låna tvättmaskinen med.
Man får aldrig nån tvättid som passar här, så vi har försökt tvätta på natten nu fyra nätter i rad, men VARJE gång man går ner är det nån som tvättar. Ah!
Vem är det då som tvättar hela dagarna?
Det kan man undra!

Nej nu får man sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0