lekmorgon

Godmorgon!
Eller, morgon och morgon, gick ju upp vid halv nio idag.
Tack för sovmorgonen älskade Casper!

Fick frallor till frukost av min kära man!
Så gott!

När han gått till jobbet lekte jag och casper!
Ska se om jag har gjort rätt nu när jag försökte lägga in bilderna på datorn här.


Han äter gröt med hela armen!


Sen gick vi lite i gåstolen.
Jag vet att de flesta är emot gåstolar innan barn är redo för att lära sig gå,
men Capser älskar den & då får han leka i den!

Nu ska vi äta lite,
ska se om jag kan ta några bilder på trollet idag.
Han är ju finklädd, ska ju träffa brudarna sen ;)


Jag måste komma ihåg att hämta bilderna hos fotografen med,
får inte glömma!

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Så fin han är! Heja gåstol

2010-03-24 @ 12:52:17
Postat av: M

Stolt Farsa!

2010-03-24 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0