fullt

Casper verkar vilja sova länge i eftermiddag så tänkte jag kunde skriva ett par rader.
Idag var vi på babysim, mamma badade med Casper iställer för mig.
Men de verkade ha roligt!
När vi kom hem hämtade jag och Casper Marcus för att köra och handla. Tjuff tjuff, snabbt gick det. För sen skulle Marcus åka för att jobba.
När jag & Casper äntligen kom hem & in fick han lite mat och sen la jag honom i sängen så han kunde sova. Och han sover fortfarande, men det är klart. Han har ju inte vilat något alls annars idag.
Idag ska vi iallafall bara ta det lugnt, sen blir det fullt upp hela veckan.

tisdag- mariagruppen
onsdag- ungaföräldrar gruppen
torsdag- hälsa på i vinslöv
fredag- åka till ystad?
lördag- vila och mysa med familjen
söndag- och samma sak här


Nej nu ska jag vila lite framför tv:n i hopp om att huvudvärken ska försvinna.


Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0