fjoidsfoijl

Marcus väckte mig kvart i sju idag,för han skulel åka iväg på träningsläger med fotbollslaget.
Jag gick upp. duschad & klädde på mig, sen har jag faktiskt diskat också. Och tagit upp Casper. Nu ska jag dricka min kopp té och plocka fram saker till Caspers dag.
Sanne ska passa honom & då vet man aldrig vad som händer!
Just nu sitter han här brevid mig och leker i gåstolen, det går framåt, eller snarare bakåt.
Haha!

Idag blir det klipp & färg. Hoppas vi kan göra något åt detta slitna förbannade hår.
Ska ju på mina underbara vänner Elin & Sara's 20års fest imorgon, så man får väl se till att inte se ut som stryk.

Casper skrämmer sig själv nu, haha så gullig är han!


Jag kommer inte träffa Marcus förens på söndag, usch.. Saknar honom redan.
Nu har jag lite att stå i (ta en huvudvärkstablett innan jag dör).

Pussen



Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är de bästa jag vet!

2010-03-29 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0