chips och dipp

Då har denna dagen gått.
Både upp och ner om man säger så.
Sanne, Anna och Frida var här innan och åt pizza.
Sen stack Sanne till Kristianstad, Frida hem till mamma och Anna hem till sig.
Så nu sitter jag här själv, men det är så jag vill ha det nu. Bäst så.

Jag skrev jätte mycket nyss som jag råkade göra nått så de försvann. Attans!

Det är raggarbilar i stan idag.
Kan dom inte vänta på sin dag där i maj?
Måste dom köra här utanför ch brumma sådär som bara de gör?
Nej usch, jag gillar inte alls.

Är sjukt sugen på chips med dippa också.

åhh ge mig!



Men sånt kan jag inte äta nu, speciellt inte om jag ska kunna bli fit till sommaren!


Nej nu ska jag sminka mig eller något.

Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0