aaahhh

Så arg så arg!
Jag lovade mig själv ingen skräpmat,
men idag blev det donken....
FÖRLÅT!

Nu sitter jag här hungrig och tycker att "Nej Ida, du förtjänar inte att äta mer idag, du har varit en bad girl!" haha! Lite sjukt? ja kanske, men vafan!

Nej jag är hungrig, borde kanske göra nått att äta.
Men jag hatar att laga mat när det är stökigt här hemma.
Och någon sa till mig att jag inte behövde städa idag för det skulle någon göra när denne någon kom hem. Men nu sitter någon och spelar xbox NHL nånting istället.
Aja, får gå hungrig idag, eller ta chipsen o dippan från igår? NEJ IDA!

Ska försöka hålla mig borta.
Jag fick visst hem lite kläder i brevlådan idag, ni får se dom sen.

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: abwwb!

ÄT KVINNA :D

2010-03-22 @ 18:20:31
Postat av: Catrin

Det är väldigt viktigt med mat, du är även mor & ska orka ta hand om din son.. Då är mat en väldigt viktig del så snälla gå & ät så jag kan sova gott

2010-03-22 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0