tjugoett

Nu är jag hemma efter en fullspäckad dag!

Åt ju frukost hos mamma i morse, sen skruvade vi ihop hennes nya soffbord och lekte med Casper.
Sen gick Casper & mamma ut en runda för att mata ankorna (?) och då passade jag på att duscha och göra vid mig. När de kom tillbaka lagade vi lunch och lite sånt smått och gott.
Efter vi ätit gick jag hem till Sara med Cappy. Där fikade vi och gjorde allt möjligt. Elin & Anna kom en sväng också, sen hade jag och Anna följe hem.

Nu sitter jag här och får väl ta upp Casper igen, han verkar inte alls vilja sova.

Kanske lite ont i magen av all vitlök jag råkade hälla i maten? haha!


Nej nu ska han upp hör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0