pannkakor & dagisplats

Nu har jag lagt Casper i sängen för tredje gången.
Och han verkar äntligen vilja sova. Innan var han bara trött och gnällig.

Hemma hos Johanna blev det fika med några av hennes släktingar och lek med Casper & Gabriel.
Senare kom Paloma & Danilo. Då blev det en massa babbel, lek och skratt. Vi gick ut i solen en stund och mös också.

Casper gillade iallafall inte alls pannkakorna. Haha. Det var nog konsistensen han inte gillade.
Får testa nån annan gång.

Imorgon är det mariagruppen så jag ska snart packa skötväskan & får inte glömma dagispapperna.
Fattar ju ingenting om hur man fyller i sånt.
Har iallafall fått dagisplats säkrat nu, och det känns fruktansvärt skönt.
Så det mesta är väl färdigplanerat ett år framöver.
Och vi ska visst bli bönder och flytta till Vinslöv har jag hört. Haha.


Nej nu borde jag städa lite här.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha. Jävla bondläpp.

2010-06-03 @ 20:29:11
Postat av: Ida

haha, ska du ha stryk? ;)

2010-06-03 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0