modet går bakåt

Nu har jag kommit hem efter en liten sväng hos Johanna.
Men Marcus hade inte städat som jag planerat. Så nu är jag sur. Jag skulle ju baka frukostbullar, men det går ju inte när köket ser ut som WW2!
Casper har somnat iallafall. Så jag ska ta en kopp té & cigg. För det är fint.

Måste åka till babyproffsen nästa vecka, ska handla UVdräckt till Casper och kanske en ny blöjhink. Hatar blöjor. Nån som ska följa med?

Sen undrar jag, varför varför VARFÖR ser jag militärmönster på kläder i alla butiker? VEM tycker att det är fint? Inte jag iallafall. Varför ska vi tillbaka till allt gammalt mode? Kan vi inte hitta på nått nytt.
Jag ska visa er något nytt. Nån dag.




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också sett mycket kamo nu, t.ex på skötväskor. Känns ju totalt ute, blä :-P Vart ligger babyproffsen någonstans?

2010-06-20 @ 18:11:19
URL: http://litenfamilj2010.wordpress.com/
Postat av: Ida

babyproffsen ligger i Kristianstad :)

2010-06-20 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0