ingen sovmorgon här inte

God morgon!
Idag tar en massa folk studenter här i Hässleholm.
Och det är skitdåligt väder. Liak gott åt  dom, det hade ju vi med förra året!

Efter att jag läst Bingos blogg såhär på morgonkvisten och sett hans fina bilder, så har jag nu fått ett sug efter skärgården!
Ett stort fint hus. Hela sommaren. Geee mig.

Man får ju drömma.


Börjar nog bli sjuk.. Har ont i halsen som en jag-vet-inte-vad.
Casper vaknade klockan sex idag.
Lika bra det, Marcus skulle ju ändå upp.
Nu har C somnat om iallafall. Vi som ska köra till mammagruppen om fem minuter.
Undrar var bilen står, glömde fråga marcus innan ahn gick imorse.
Var iofs som en zombie när han lämnade lägenheten, haha.

Nej nu får jag borsta tänderna och klä på mig. Glöm inte Casper!


Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0