gårdagen...

Gårdagen var mycket bra!
Åkte till Amanda & Emelies studentfest i Vanneberga lite fetre fyra. Kul att träffa kusinerna som man nästan aldrig ser ens!
Sen körde jag med Casper & Emma till Hässleholm där vi plockade upp Anna och körde hem till mig för att lägga Casper.
Sen hämtade pappa oss och vi körde till Mala! Var också en hel del folk man inte träffat på länge!
Jag & Anna tog bussen till Hässlan och Elin plockade upp oss, sen blev det hem till mig där vi drack och pratade massa strunt.
Senare kom en JÄTTE FULL Sanne till oss också ;) haha!

Har sänkt Caspers säng idag. Han har rest sig mot soffbordet för första gången och försöker nu dra sig upp mot allt som finns. Sötnosen.

Han tar sin eftermiddagsnap nu och jag ska också vila lite.

Det ska komma några ock köpa min soffa i eftermiddag. Jaha? Då har man ingen soffa längre eftersom inte pappa svarar i sin telefon så jag kan tvinga honom att hämta min nya hos mamma!

Ska ringa han nu igen. Sen vila. Äntligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0