fasiken

Hade en bra dag hos My idag!

MArcus hämtade oss i Vinslöv och vi körde till ikea. Handlade inte så mycket men kolalde in lite nya möbler.
Marcus körde för att träna direkt när  vi kom hem & jag hade det ovanligt jobbigt med Casper.
Så jag blev på dåligt humör och hade världens huvudvärk. Min kropp är helt slut med. Ingen ork. Ingen alls. Kan kanske bero på att jag ätit en fralla och en glass idag? Bra jobbat!
Men hemma kan jag inte göra någon mat. För köket är kaos. (Vi skulle städat när marcus kom hem från träningen men han ligger i soffan och kollar fotboll. Jag tänker inte gnälla heller. Vill han inte städa så.) Nu kommer han bli jätte arg för att jag skrev så. Men jag har ingen ork att sudda ut det.

Nu ska jag dö. Har inget té heller. Förstår ni min panik?
Ge mig en fet pizza & en skön säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0