allergi

Jag börjar morgonen med att klaga idag!

Jävla allergi!
Det kliar som fan i gummen, eller vad det heter.
Jag har nysit ungefär 20 gånger på en kvart.
Min näsa  bara rinner.
Min hals är helt svullen.
Jag kan inte prata. När jag pratar låter det konstigt och gör ont.
Och jag ser bara suddigt.

Så nu har jag tagit en allergitablett och hoppas på förbättring.
Ska hoppa in i ducshen och sen göra vid mig.
Om allergin då blir snäll ska jag åka till Vinslöv för att hälsa på My & Novalie.


Ska tvinga Marcus att ringa Norén med innan  jag går så jag kan skälla på dom om det behövs. För dom är fan riktigt jävla korkade. Så jag har mina aningar om vad de ska säga.
Nog inte så stor chans att de försöker lösa det heller nu när vi snart ska flytta.

Nej nu kallar duschen! Måste ringa Frida med innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0