söndag 19 december, fjärde advent

Vilken helg jag haft!
Fredagen spenderade jag med sonen min och kvällen uppe hos Malin med barnen och film. (Och näsan i böckerna när jag kom hem...)
På lördagen var det prov och sen Ystad, där det var julmat och mys med Ystadssläkten.
Idag åkte vi hem från Ystad och direkt till pappa i Åkestorp!
Julbak/pyssel, mat, fika och granhuggning(för de som orkade gå ut i snön)!
Och nu kom jag hem från Malin för en stund sen.



Sängen kallar och imrogon väntar ännu en fullspäckad dag i stan för att handla present, julklappar och lunch med bästa!
På kvällen blir det fika för att fira M som fyller 23 år.

Hoppas jag kommer ihåg att säga grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0