onsdag 15 december

Försöker vakna till liv med en kopp kaffe. Det går sådär. Känner mig död av denna jävla förkylningen.
Casper har börjat med nya regler här hemma: vara uppe lika länge som mamma & pappa för att sen sova med dom i deras säng.
Det är väll inte jätte bra, men bara han sover är jag glad!

Igår var jag först en sväng hemma hos My & drack té. Menklockan 20.50 ringde mitt alarm och det var dags att gå hem. (var ju tvungen att hinna ta fram chips, dippaoch annat gott till säsongens sista DH-avsnitt. Som för övrigt var väldigt jobbigt att kolla på. Rörigt. Men självklart skit bra! )
Malin och Nellie kom också ner till mig en runda. Sen kom våra män hem, mycket senare än dom sa som vanligt, då blev det GH-spelande för deras del och vi fick snällt titta på.

Ska skriva en liten packningslista nu för vårt julfirande i Ystad på lördag. Det blir ju övernattning och med tanke på vad som hände där förra året ( det blev snöstorm och vi var tvugna att sova där, utan saker, utan något. Knappt någon ersättning med mig till Casper, inga kläder. Ja, ni fattar? Inga saker alls.) Därför skriver jag en packningslista så jag inte glömmer något viktigt.

Casper kröp nyss upp i soffan och pussade på mig. Så nu förtjänar han lite uppmärksamhet!



Puss & kram hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0