fredag 17 december

imrogon, EN LÖRDAG, har jag prov. För jag fick skjuta fram det för att hinna med allt.
Efter mitt prov åker vi till Ystad. Synd bara att min pojkvän inte vill följa med.. Annars hade det varit en jätte fin kväll..

Så idag måste jag packa. Och PLUGGA!
Men C är jättevaken och vill busa, så då kan jag inte plugga.. Får vänta tills Marcus kommit hem från jobbet.
Sålänge har jag & Casper byggt en koja på hans rum. Jättemysigt var det!
Nu vet jag att jag önskar mig lakan i alla färgglada färger, för sånnahär tillfällen!

Bilderna blev tyvär inte alls bra, men sån är ju min kamera..


Min Torres!


Myspys!


Torres blev jätte glad när han äntlgien fick krypa in! (jag var tvungen att ha honom i spjälsängen ett tag för han höll på att riva ner allt hela tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0