inflammationen är kraftig

Rätt sjukt att jag vaknade redan vid åtta imrose, men iofs så somnade jag halv elva igår. Det var så sjuk jävla skönt. Man fick sova en ordentlig sömn utan att någon fittade och väckte mig.

Igår var det circus, det var nog den minsta, lamaste, tråkigaste circusen jag någonsin varit på. Där fanns inte ens elefanter. Men rätt häftigt var det när det kom in massa gåsar på scene, haha! Jag menar, gåsar! på en circus?! Aee va tänker folk med nu för tiden. Och clownernas fem minutar var ingen höjdare, om man skrattade var det nog fan bara för att le fatzo var så jävla ful. Men sällskapet var hur bra som helst! Om man bara vill.

Ikväll blir det perrongen för min del. Det var längesen jag gav tid till mina egna intressen känner jag, har inte varit och kollat nån spelning på hur länge som helst nu. Och det känns hur mycket man saknar det.
Och i mitt horoskop står det att idag är en bra dag för musik och dans. Det ska visst göra mina känslor tydligare.
Får väl gå ner till stan & se om man hittar nått att ha på sig ikväll.

För övrigt känns livet ganska sugigt just nu. Fast Marcus är ju fortfarande kär och det är bra, sjukt att jag inte blivit rädd och gått o gömmt mig. Annars blir det lätt så.

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0