kjfhksghöhööf

Helgen har varit helt okej!
Ni som inte vet nått om den, behöver kanske inte veta så mycket om den heller :)

Jag har kommit fram till att jag lider av alldeles för många sjukdomar. Min kropp mår inte alls bra, varken fysiskt eller psykiskt. Men jag hittar väl några botmedel snart. Ska gå till hälsokost affären imrogon och köpa vitaminer i hopp om att bli en piggare person. För just nu är jag så lat man bara kan bli.

Galet kär är jag också, helt sjukt. Jag som hade tänkt ge upp det här med kärlek & allt. Men man kan ju inte hjälpa hur man känner, och just nu tycker jag att det är jätte bra. Allt känns verkligen helt perfekt!

Imrogon gäller det att beställa tid hos doktorerna, tjoho, jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0